Drogi uczniu w przypadku problemów z E-dziennikiem na samym początku odpowiedz sobie na kilka pytań:
1. Czy logujesz się z prawidłowego maila (swojego maila nie rodziców)?
2. Czy przypadkiem nie został do systemu podany taki sam mail dla Ciebie i dla rodziców? <- wtedy pisz na
3. Czy logujesz się za pomocą prawidłowego linku do dziennika?
(prawidłowy to https://uonetplus.vulcan.net.pl/powiatswidnickiwswidniku)
4. Czy Twoje hasło przypadkiem nie wygasło? Jeżeli tak wejdz na adres
https://cufs.vulcan.net.pl/powiatswidnickiwswidniku/AccountManage/UnlockAccount
i odzyskaj hasło/dostęp za pomocą prawidłowego maila - patrz punkt 1.
5. Czy przypadkiem Twoja przeglądarka nie ma za dużo zabezpieczeń przed reklamami? Może warto spróbować innej pomimo, że wcześniej działało?
Jeżeli żaden z powyższych punktów nie pomógł Ci w dostaniu się do
Twojego dziennika wtedy możesz napisać mail pod adres